معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران زمان اجرای طرح ترافیک سال ۹۷ را اعلام کرد.

اجرای طرح ترافیک سال ۹۷ از اول اردیبهشت

سلامت نیوز:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران زمان اجرای طرح ترافیک سال ۹۷ را اعلام کرد.
                                                                                                   
                      
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، محسن پورسید آقایی در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: برای افزایش کرایه‌های تاکسی، تا زمانی که میزان کرایه‌ها به طور رسمی اعلام نشود، راننده‌ای اجازه افزایش کرایه را ندارد.

وی افزود: رقم مشخصی برای افزایش کرایه‌ها مطرح نیست. برای مسیر‌های مختلف بررسی‌هایی را کرده ایم و جداولی تعیین شده که بر اساس آن، افزایش کرایه انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص مشکلات ایجاد شده برای شهروندانی که خواهان دریافت طرح ترافیک سالیانه هستند اظهارکرد: گروه‌هایی که می‌خواهند مجوز کامل و سالیانه طرح را بگیرند و یک سال کامل در محدوده طرح تردد داشته باشند، بر اساس جدول قیمت گذاری یک رقم مشخص را باید در حساب شهروندی خود واریز کنند.

پورسیدآقایی افزود: درخواست شده این افراد یک میلیون تومان حساب خود را شارژ کنند تا با مشکل کسر حساب مواجه نشویم. این پول در حساب کاربری افراد است و اگر اضافه بیاید می‌توانند برداشت داشته باشند.

وی تاکید کرد: گروه‌هایی که نرخ ویژه دارند لازم نیست یک میلیون تومان را شارژ کنند و این گروه‌ها شامل خبرنگاران و جانبازان می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص زمان اجرای طرح ترافیک سال ۹۷ تصریح کرد: از قبل از سال اعلام شده که طرح جدید از اول اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد. تذکرات مطرح شده در این زمینه به شهرداری مستند نیست و ما روز شنبه آینده اول اردیبهشت ماه شاهد اجرای طرح ترافیک جدید خواهیم بود.

پورسید آقایی با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان دریافت طرح ترافیک اظهارکرد: تا شب گذشته، ۷۵ هزار خودرو برای دریافت طرح ترافیک ثبت نام کرده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha